PODRĘCZNIK

RECEPTURY

VERITASERUM

DOKUMENTY

KONTAKT

Korzystanie z materiałów

Zezwalam innym nauczycielom na korzystanie z moich materiałów podczas własnych zajęć lekcyjnych i olimpiad. Zaznaczam przy tym, że nie zgadzam się na kopiowanie tekstów zamieszczonych na tej stronie do innych źródeł (np. własnych podręczników). Korzystając z moich materiałów należy używać odnośnika do tej strony. Współautorem niektórych materiałów na stronie jest Akemi Orihara, która udzieliła zgody na ich wykorzystywanie i rozpowszechnianie w ramach mojego podręcznika.
Konkurs Veritaserum

Międzyszkolny konkurs tematyczny Veritaserum

Następna edycja: 2.04.2017

Organizator jest w posiadaniu większości starych dyplomów, dokumentów i eliksirów z poprzednich edycji konkursu. Jeżeli szukasz informacji, zgłoś się przez zakładkę kontakt, podając nick pod jakim brałeś udział w konkursie i edycję.
Sowia Poczta


Ann Riddley
gabinet.w.lochach@gmail.com

chatsm
Ann_Riddley

20 września 2016

Strona naprawiona
Kochani!

Od jakiegoś czasu podręcznik nie działał prawidłowo, niedostępne były między innymi tabelki siły składników. Informuję, że wszystko zostało naprawione a tabelki znów działają. Problemy na stronie spowodowane były moją demencją starczą i nie ma się z czego śmiać
bo zaręczam, że każdego z Was to czeka prędzej czy później! Gdybym znów zapomniała łyknąć eliksiru na pamięć, a strona ponownie przestałaby sprawnie funkcjonować, proszę mi o nim przypomnieć na: gabinet.w.lochach@gmail.com. Tak, tak, czasem tam zaglądam! Pomimo, że wycofałam się z aktywnego życia w ŚM, chciałabym, by mój podręcznik nadal służył Wam pomocą. To bardzo miłe uczucie widzieć, że są osoby, które regularnie odwiedzają tę stronę i korzystają z materiałów na niej zamieszczonych - to przecież sprawia, że moja praca nie poszła na marne! Jestem otwarta na Wasze wszelkie sugestie co do zawartości podręcznika, jest on dla Was, więc jeżeli oczekujecie innych dodatkowych materiałów, wystarczy szepnąć słówko mi lub Kuguchowi, czy to na czacie, czy prośbą w mailu.

Pozdrawiam!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz